Dodając dowolny produkt do koszyka (nawet nie rejestrując się w Sklepie) można zawsze sprawdzić koszt wysyłki interesującego produktu bądź kilku produktów. Samo dodanie produktu do koszyka nie jest jeszcze zamówieniem i do niczego nie zobowiązuje.
 
Wyposażając pokój dziecięcy naszymi produktami zyskujesz podwójnie, oprócz przyznawanych rabatów premiujemy Was darmową wysyłką!
 
Dla wszystkich produktów nie będącymi meblami, wózkami i materacami koszt wysyłki wynosi 0 zł, gdy wartość zamówienia wynosi minimum 200 zł.
Z kolei gdy pokoik niemowlęcy chcesz umeblować mebelkami z naszej oferty, koszt wysyłki wyniesie 0 zł, gdy wartość zamówienia po rabacie będzie na kwotę co najmniej 3 500 zł. Nieważne, czy zdecydujesz się na duży zestaw mebli niemowlęcych składający się z kilku mebelków na kwotę co najmniej 3 500 zł, czy będzie to samo łóżeczko niemowlęce z komodą oraz kilkoma akcesoriami niemowlęcymi również na kwotę co najmniej 3 500 zł.
Zasada jest jedna, stwórz wymarzony pokoik dziecku produktami z naszej oferty na kwotę co najmniej 3 500 zł po rabacie, a nie poniesiesz kosztu transportu!
 
 
 
FORMY PŁATNOŚCI
 
 
Dodając produkt lub produkty do koszyka, zawsze po kliknięciu w koszyk pokazany będzie ostateczny koszt dostawy wybranych produktów. W zależności od tego, jakie produkty wrzucimy do koszyka, wyświetlić mogą się następujące formy płatności za zamówienie:
 
1. karta płatnicza - płatność dokonywana jest po przejściu na stronę płatności.pl
Akceptujemy płatność kartami kredytowymi: Visa, MasterCard, Diners Club.
Przy formie zapłaty kartą nie pobieramy żadnych dodatkowych prowizji. Po złożeniu zamówienia nastąpi przekierowanie na stronę płatności.pl, gdzie klient składający zamówienie poproszony zostanie o podanie w bezpiecznym połączeniu danych dotyczących swojej karty płatniczej. Gdy transakcja zostanie pozytywnie zakończona, z powrotem wrócisz na stronę sklepu, na której wyświetli się informacja o pomyślnie przeprowadzonej transakcji.
Więcej informacji znajdziesz na stronie www.payu.pl
.
 
 2. przelew - tradycyjny przelew na konto. Po złożeniu zamówienia na adres e-mail podany podczas składania zamówienia przyjdzie automatycznie wygenerowany mail z potwierdzeniem zamówienia. W mailu tym podane będą m.in. dane do przelewu. Po zaksięgowaniu się wpłaty i skompletowaniu zamówienia zostanie ono zrealizowane.
 
 
Nr konta: 49 1030 0019 0109 8503 0008 5721
Bank: Bank Handlowy w Warszawie S.A.
 
Dane firmy: Melon s.c. A. Podgórska, P. Szczypiński
   
Uwaga! Przy zakupie niektórych mebli system może wyświetlić wartość zaliczki, którą należy wpłacić aby zamówienie zostało przyjęte do realizacji. Możesz wpłacić wartość zamówienia w całości lub wymaganą zaliczkę. Gdy zamówienie zostanie skompletowane Sklep skontaktuje się aby potwierdzić datę wysyłki. W wypadku wpłaty zaliczki prosimy wtedy o pozostałą wpłatę. Gdy wpłata zostaje zaksięgowana zamówienie jest dostarczane do Klienta. Taka forma zapłaty wynika w szczególności ze specyfiki niektórych firm spedycyjnych, które nie posiadają usługi pobrania.
 
3. przy odbiorze w sklepie - płaność przy odbiorze osobistym w sklepie stacjonarnym. Uwaga! Przy zakupie niektórych mebli system może wyświetlić wartość zaliczki, którą należy wpłacić aby zamówienie zostało przyjęte do realizacji. Gdy zamówienie zostanie skompletowane Sklep skontaktuje się aby potwierdzić możliwość odbioru. Pozostałą wpłatę za meble można uiścić w sklepie stacjonarnym. Przy zakupie produktów nie będących meblami zaliczka nie jest wymagana - całość wartości zamówienia można zapłacić w dniu odbioru.
 
 
4. raty (Eraty Santander Consumer Bank) - przy wyborze rat następuje przekierowanie na stronę www.santanderconsumer.pl/raty-jak-kupic. Przedstawiciel firmy Żagiel kontaktuje się z Państwem w sprawie kredytu, a Sklep rezerwuje zamówiony towar.
 
5. pobranie - płatność w dniu dostawy do rąk kuriera albo listonosza lub w urzędzie pocztowym. Pobierana jest automatycznie dodatkowa opłata w wysokości podanej w koszyku.
 
  • Zaliczka - przy zakupie mebli i niektórych produktów sprowadzanych na zamówienie może pojawić się konieczność zapłaty zaliczki przelewem w wysokości 40% wartości zamówienia (informacja o zaliczce i jej wysokości pojawia się w koszyku i w mailu potwierdzającym złożone zamówienie). Po zaksięgowaniu się kwoty zaliczki, zamówienie oddawane jest do realizacji (czas oczekiwania na dany produkt podany jest na karcie tego produktu). Po skompletowaniu zamówienia, sklep informuje o tym fakcie Klienta oraz o gotowości do wysyłki. Pozostałą wartość zamówienia (60%) należy wówczas wpłacić przelewem, a po zaksięgowaniu się wpłaty, sklep wysyła zamówienie.
  •  
    Przy wybranej formie płatności "przelew" lub "karta płatnicza" oraz "zaliczka" na wpłatę oczekujemy 7 dni. Jeśli w tym czasie nie odnotujemy wpłaty zamówienie zostanie anulowane.
UWAGA:
Przy darmowej wysyłce Sklep decyduje, uwzględniając wymiary i wagę przesyłki, czy przesyłka zostanie wysłana Pocztą Polską, Kurierem, Paletą czy transportem firmowym Muzpony. O wybranym sposobie dostawy Klient zostanie poinformowany przez Sklep.
 
 
 
 
 
 
Muzpony na Facebook'u